[:el]

Εγγύηση Προϊόντων

Όλα τα προϊόντα που διαθέτει τον ιστότοπο μας καλύπτονται από την επίσημη εγγύηση του Κατασκευαστή, σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους υπέρ των καταναλωτών, καθιστώντας έτσι τις ηλεκτρονικές σας αγορές σίγουρες, ασφαλείς και προσιτές όπως και σε κάθε άλλο φυσικό κατάστημα.
Επιπλέον τα προϊόντα περνάνε από τεχνικό έλεγχο ( όπου είναι εφικτό ) για την σωστή λειτουργία τους. Είμαστε πάντα στην διάθεση σας δίνοντας λύση σε κάθε πρόβλημα που τυχόν προκύψει κατά την παραγγελία, αποστολή, παραλαβή και χρήση αυτών.

Όροι Εγγύησης Προϊόντων

  • Η εταιρεία βεβαιώνει ότι σύμφωνα με την εγγύηση οι συσκευές λειτουργούν άριστα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών ή των συναρμολογητών τους.
  • Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη της νόμιμης απόδειξης αγοράς ή του εντύπου εγγύησης που φέρει την σφραγίδα του καταστήματος μας.
  • Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της εγγύησης, υπεύθυνος για την επιδιόρθωση και αποκατάσταση του προβλήματος είναι ο εκάστοτε αντιπρόσωπος.
  • Το κατάστημα είναι υπεύθυνο για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας (δηλαδή να παραλάβει το προϊόν και να το επιστρέψει επισκευασμένο στον καταναλωτή)
  • Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς το κατάστημα μας καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των συσκευών είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη.
  • Για την εξέλιξη της διαδικασίας αυτής ο απαιτούμενος χρόνος ποικίλλει, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος.
  • Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η εταιρεία θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών.
  • Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών και βλάβες υπαιτιότητας του αγοραστή .
  • Σας συστήνουμε να ελέγχετε, κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος, ελλιπή εξαρτήματα και να μας ενημερώνετε άμεσα και όχι αργότερα των 24 ωρών.

Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση που έλαβε χώρα σε κέντρο service μη εξουσιοδοτημένο από τον αντιπρόσωπο
  • Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
  • Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
  • Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
  • Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.
  • Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή εγκατάσταση.
  • Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματα ιών που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  • Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.

Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημίες που προκαλούνται από το προϊόν ή από σφάλματα λειτουργίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανόμενων των διαφυγόντων εσόδων και κερδών, των ειδικών, αποθετικών ή θετικών του ζημιών και δεν φέρει καμία ευθύνη για καμία αξίωση η όποια εγείρεται από τρίτους ή από εσάς για λογαριασμό τρίτων.

Η εγγύηση αποτελεί την πλήρη αποζημίωση του αγοραστή.

Χρήσιμοι σύνδεσμοι :

Συνήγορος του καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr/
Τραπεζικός Μεσολαβητής http://www.hobis.gr
Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών ODR http://ec.europa.eu/consumers/odr

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω e-mail.[:]